دیگ بخار ماشین سازی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ بخار ماشین سازی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ بخار یا بویلر، یک مجموعه لوله‌هاست که از طریق آن‌ها، گرمای تولید شده در فرایند احتراق، به سیال (آب) منتقل می‌شود و در نهایت باعث تولید آب داغ یا بخار آب می‌شود. سپس بخار یا آب داغ تولید شده، فشرده می‌شود و برای کاربردهای مختلفی مانند گرمایش استفاده می‌شود. این فرایند نیازمند انرژی و حرارت است.


دیگ بخار به طور کلی از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول، سیستم آب تغذیه است که شامل تجهیزاتی است که آب را برای استفاده در دیگ تهیه می‌کند و تأمین می‌کند. بخش دوم، سیستم بخار است که مسئول تولید بخار آب است و شامل لوله‌ها و تجهیزات مختلفی است که حرارت را به آب منتقل کرده و بخار تولید می‌کنند. بخش سوم نیز سیستم سوخت است که شامل تجهیزاتی مانند سوخت‌دهنده است که سوخت را سوزانده و حرارت لازم برای تولید بخار فراهم می‌کند.

دیگ بخار ماشین سازی: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کاتالوگ دیگ بخار - قیمت دیگ بخار 10 تن ماشین سازی- نقشه برق دیگ بخار - دیگ بخار دست دوم -  مشعل دیگ بخار - انواع دیگ بخار دست دوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ بخار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

دیگ بخار ماشین سازی- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ بخار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاتالوگ دیگ بخار - قیمت دیگ بخار 10 تن ماشین سازی- نقشه برق دیگ بخار - دیگ بخار دست دوم -  مشعل دیگ بخار - انواع دیگ بخار دست دوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دیگ بخار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ بخار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

دیگ بخار ماشین سازی اراک | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ بخار چیست؟

دیگ بخار به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات گرمایشی بوده که در صنایع غذایی، نساجی، نفت، پتروشیمی، شیمیایی، یونولیت، بیمارستان‌ها و ..، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بویلر بخار از نظر تعداد مراحل عبور آتش شامل دو مرحله یا دو پاس و سه مرحله یا سه پاس و از نظر موقعیت به دو دسته کوره وت بک (Wet Back)  و درای بک (Dry Back)  تقسیم‌بندی می‌شوند.

دیگ بخار شرکت مشهد بخار از نوع سه پاس وت بک می‌باشند. دیگ بخار ماشین سازی اراک- برای دیگ‌های بخار با ظرفیت بالا کوره به صورت کره گیت تولید می‌شود. تجهیزات مهم مورد نیاز در کنار یک دیگ بخار، سختی‌گیر برای حذف رسوبات، دستگاه دی اریتور برای حذف گازهای مضر ، منبع آب تغذیه ، منبع برگشت آب کندانس و منبع سوخت برای سوخت‌های مایع می‌باشد.

امکانات خط تولید شامل انواع دستگاه‌های سوراخ‌کاری (دریل و فرز در سایزهای مختلف)، دستگاه‌های جوشکاری (جوش معمولی و زیر پودری) ، انواع ماشین‌آلات خمکاری، انواع ماشین‌آلات مورد نیاز ساخت قالب، تجهیزات مورد نیاز عملیات مونتاژ و نصب می‌باشد.

دیگ بخار عمودی

دیگ بخار عمودی یا بویلر بخار عمودی (ایستاده) برای تولید بخار با ظرفیت و فشار پایین مناسب هستند. مهمترین ویژگی این دیگ‌ها امکان استفاده در فضاهای محدود و نصب و راه‌اندازی بسیار آسان می‌باشد. دیگ بخار ماشین سازی اراک- کاربرد دیگ بخار عمودی در سونای بخار، خشکشویی‌ها، اتوکلاوهای صنعتی و بیمارستانی و . . . می‌باشد.

دیگ بخار افقی

دیگ‌های حرارتی افقی راندمان بالاتری نسبت به دیگ‌های عمودی داشته و سبب کاهش مصرف سوخت در بلندمدت می‌شوند. همچنین در این دیگ‌ها بر خلاف دیگ‌های عمودی امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد. دلیل دیگری که بویلرهای بخار افقی را از دیگ‌های بخار عمودی متمایز می‌کند امکان بازدید کوره‌ها، سطح داخلی عبور دود و داخل مخزن است.

دیگ بخار ماشین سازی- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ بخار ماشین سازی اراک– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات کاتالوگ دیگ بخار - قیمت دیگ بخار 10 تن ماشین سازی- نقشه برق دیگ بخار - دیگ بخار دست دوم -  مشعل دیگ بخار - انواع دیگ بخار دست دوم پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ بخار ماشین سازی اراک– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.